Ushqimi që po ju bën të plakeni më shpejt

Ndërsa plakemi, e dimë që ngrënia e më shumë frutave, perimeve dhe drithërave mund të na ndihmojë të jetojmë më gjatë. Por, çfarë për ushqimet që përshpejtojnë plakjen? Sipas një studimi të ri, ekziston një lloj specifik që po dëmton shumë trupat tanë – ushqimi i pashëndetshëm.

Ju ndoshta jeni tashmë të vetëdijshëm që ngrënia e një pice çdo natë nuk është gjëja më e mirë për ju, por ajo që tregon hulumtimi i ri është mjaft alarmante për sa i përket asaj që ushqimet e përpunuara në të vërtetë po i bëjnë trupit tonë.

Studiuesit nga Universiteti i Navarra në Pamplona, ​​Spanjë, kanë zbuluar se ngrënia e ushqimit të përpunuar është e lidhur në mënyrë të konsiderueshme me plakjen qelizore.

Sipas Harvard Health, ato mund të përmbajnë aditivë si ngjyra artificiale dhe aromë ose stabilizues.

Kjo përfshin ushqime si vakte të ngrira, bukë të paketuara, pije freskuese, proshutë dhe sallam, ushqim të shpejtë, biskota të paketuara, ëmbëlsira, meze të kripura dhe madje edhe “ushqime të shëndetshme” si biskotat e ëmbëlsuara, drithërat dhe proteinat pluhur.

Studimi i ri, i botuar në revistën amerikane të ushqimit klinik, kishte për qëllim të zbulonte nëse ngrënia e ushqimit të pashëndetshëm ndikonte në plakjen në nivelin qelizor.

Studiuesit përdorën të dhëna nga projekti SUN – një tjetër studim i cili filloi rekrutimin në vitin 2000. Pjesëmarrësve në projektin SUN u kërkohet të plotësojnë pyetësorë çdo dy vjet. Në vitin 2008, pjesëmarrësit e SUN mbi moshën 55 vjeçare morën pjesë në një studim gjenetik që u përdor për kërkimin e ri. 886 prej tyre, me një moshë mesatare 68 vjeç, siguruan mostra të pështymës për analizën e ADN-së dhe vetë-raportuan konsumin e tyre të përditshëm të ushqimit.

Ekipi analizoi plakjen qelizore duke matur gjatësinë e telomereve, strukturat e vendosura në skajet e kromozomeve tona. Telomeret në të vërtetë nuk përmbajnë ndonjë informacion gjenetik, por ato ruajnë integritetin e kromozomeve tona duke mos mbaruar skajet e tyre. Ndërsa plakemi, telomeret bëhen më të shkurtër dhe më pak efektivë dhe shkencëtarët i konsiderojnë ato si shënjues të moshës biologjike, transmeton Telegrafi.

Studiuesit i renditën pjesëmarrësit në katër grupe sipas asaj se sa ushqim të përpunuar hëngrën çdo ditë:
e ulët: nën 2 racione
mesatare e ulët: 2 deri në 2.5 racione
mesatare e lartë: 2.5 deri në 3 racione
të larta: më shumë se 3 racione
Krahasuar me ata të grupit “të ulët”, ata në grupin e mesëm të ulët kishin 29 për qind më shumë gjasa të kishin telomere më të shkurtër, ndërsa grupi i mesëm i lartë kishte 40 për qind më shumë të ngjarë. Ajo që është edhe më e habitshme ishte se ata në grupin e lartë kishin 82 për qind më shumë të ngjarë të kishin telomere të shkurtuara!

Me fjalë të tjera, sa më shumë të hante dikush ushqim të pashëndetshëm, aq më shpejt plakeshin qelizat e tyre, shkruan First For Women.

Autorët e studimit zbuluan gjithashtu se sa më shumë ushqim të përpunuar të hante dikush, aq më shumë kishin të ngjarë të luftonin me probleme si diabeti, mbipesha, sëmundjet kardiovaskulare dhe madje edhe depresioni!