Si të forconi imunitetin pas ndryshimit të shpejtë të motit

56
Pretty young woman drinking hot tea on a cold winter day

Ndryshimet e papritura të motit janë të përshtatshme për zhvillimin e viruseve dhe ftohjeve, kështu që është e rëndësishme që ne të forcojmë imunitetin në kohë për t’u bërë më rezistues ndaj viruseve dhe baktereve

Ushqimet e pasura me vitamina dhe minerale, të cilat kanë një efekt të dobishëm në sistemin tonë imunitar, të cilat duhet t’i përfshijmë çdo ditë nëse duam të ruajmë shëndetin, mund të na ndihmojnë.

Mjalti
Mjalti natyral është plot me antioksidues, enzima dhe minerale, duke përfshirë zinkun, hekurin, kaliumin, kalciumin, magnezin dhe selenin. Përmban gjithashtu vitaminë B6 dhe tianin.

Ai largon radikalet e lira nga trupi, duke përmirësuar kështu imunitetin tonë.
Kombinuar me shafran të Indisë, mjalti është një antibiotik natyral jashtëzakonisht i fuqishëm.

Shafrani i Indisë
Bima e shafranit është vendas në Indonezi dhe Indinë jugore, dhe gjatë gjithë historisë është përdorur si një erëz, ngjyrë tekstili, por edhe një agjent shërues. Është i pasur me fibra, minerale dhe vitamina, kështu që ka efekte të dobishme për shëndetin tonë.

Është një burim i pasur i phytonutrients curcumin, i cili ka veti antiinflamatore dhe që mbron trupin tonë nga proceset inflamatore si pasojë e rënies së imunitetit.

Bëni ilaçin tuaj për të rritur imunitetin duke bluar një copë xhenxhefil, duke shtuar një lugë çaji shafran i Indisë dhe duke shtrydhur një limon. Hidhini të gjitha me 4 gota ujë, përzieni mirë dhe ftohni. Dy gota në ditë do të bëjnë mrekulli për imunitetin tuaj.

Aloe vera
Përveç efektit të tij të fortë rigjenerues në lëkurë, aloe vera ka një efekt të jashtëzakonshëm në ekuilibrin e trupit tonë.

Është i pasur me vitamina C dhe E dhe mund të parandalojë dehidratimin e trupit tonë. Përveç xhelit për kujdesin e lëkurës, aloe mund ta merrni edhe si lëng.